Aποστολή Παραγγελιών
- Οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω εταιρειών ταχυμεταφορών
- Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί θα λάβετε σχετικό email επιβεβαίωσης στο οποίο αναγράφεται και ο αριθμός φορτωτικής με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την παραγγελία σας
- Η διεκπεραίωση, αποστολή και παράδοση παραγγελιών πραγματοποιείται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες εξαιρουμένων των Σαββατοκύριακων και των επίσημων αργιών. Δυνατότητα αποστολής Σαββάτου υφίσταται κατόπιν σχετικής επιλογής και εφόσον παρέχεται ως υπηρεσία για τη χώρα προορισμού
- Παραλαβή από το κατάστημα: μπορείτε να παραλάβετε οι ίδιοι την παραγγελία σας από το κατάστημα μας Αγίου Βασιλείου 15 στην Νέα Ιωνία τις εργάσιμες ημέρες και ώρες και εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή ηλεκτρονική συνεννόηση.
- Courier με εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης (βασική υπηρεσία αποστολής): μπορούμε να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας με μια από τις συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών. Ο εκτιμώμενος χρόνος αποστολής για κάθε προϊόν αναγράφεται μέσα στη σελίδα κάθε προϊόντος.
- Παράδοση το Σάββατο: σε περίπτωση που δεν μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας καθημερινή και επιθυμείτε παράδοση το Σάββατο. Η υπηρεσία αυτή ισχύει μόνο για την Ελλάδα και υπάρχει επιπλέον χρέωση η οποία εμφανίζεται κατά την παραγγελία σας.
- Κόστος Αποστολής
-
- Οι αποστολές μας πραγματοποιούνται ως εξής:
Στην Ελλάδα
- Με βασική υπηρεσία αποστολής
- ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω των 50€ μέσω μιας εκ των συνεργαζόμενων εταιρειών ταχυμεταφορών, τις εργάσιμες ημέρες σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση σας.
- Για αγορές έως 50€ υπάρχει χρέωση 4.00€ μέσω μιας εκ των συνεργαζόμενων εταιρειών ταχυμεταφορών, τις εργάσιμες ημέρες σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος.
- Με υπηρεσία παράδοσης Σαββάτου
- Υπάρχει μία πρόσθετη χρέωση 3,00€ εάν επιθυμείτε η παράδοση να γίνει Σάββατο.
• Υπηρεσία Αντικαταβολής η επιβάρυνση της υπηρεσίας αυτής ανέρχεται σε 3,00 € ανά αποστολή.
- Στην Κύπρο
- Με βασική υπηρεσία αποστολής
- ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω των 250€ μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών με τη βασική υπηρεσία αποστολής.
- Για αγορές έως 200€ υπάρχει χρέωση η οποία υπολογίζεται κατά την παραγγελία σας εφόσον έχετε πρώτα συμπληρώσει τη διεύθυνση αποστολης
- Χρόνος Παράδοσης
Ενδεικτικοί Χρόνοι Παράδοσης
Με τη βασική υπηρεσία αποστολής στόχος μας είναι η παράδοση της παραγγελίας σας να γίνεται σε:
Ελλάδα & Κύπρο: 1-5 εργάσιμες ημέρες
Διαφοροποίηση Χρόνων
Οι παραπάνω χρόνοι διαφοροποιούνται ανάλογα με:
Την κατάσταση διαθεσιμότητας των προϊόντων:
"Άμεσα διαθέσιμο στο κατάστημα"
"Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας"
την επιλογή υπηρεσίας αποστολής που θα επιλέξετε τη χώρα προορισμού του δέματος
*Την περίοδο 1-31 Αυγούστου, οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να αλλάξουν, λόγω των καλοκαιρινών διακοπών των εργαστηρίων και του καταστήματός μας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να επιβεβαιώσετε την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας.
Εκτιμώμενος Χρόνος Παράδοσης
Στη σελίδα κάθε προϊόντος αναγράφεται ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσής του σύμφωνα με τις παραπάνω παραμέτρους.
Ημέρες & ώρες παράδοσης
Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται:
- Δευτέρα - Παρασκευή
- 10.00 - 17.00
Μη Επιτυχής Παράδοση
- Σε περίπτωση που η παραγγελία σας φτάσει και η εταιρεία courier δε βρει κάποιον να παραδώσει το δέμα, τότε θα πραγματοποιήσει άλλες 2-3 προσπάθειες αφήνοντας ειδοποίηση στη διεύθυνση παράδοσης ή στέλνοντας σας SMS έτσι ώστε να μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της.
- Το δέμα σας θα παραμείνει στο Κέντρο Διανομής της εταιρείας courier για 7 - 10 ημέρες από την ημέρα της αποστολής.
- Σε περίπτωση που δεν επικοινωνήσετε και παρέλθουν οι 7-10 ημέρες από την 1η επικοινωνία της εταιρείας courier μαζί σας, το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα σε εμάς.
- Μόλις επιστραφεί η παραγγελία σε εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συνεννοηθούμε εκ νέου για την αποστολή.
- Σε περίπτωση που η παραγγελία επιστραφεί και η πληρωμή έχει γίνει με αντικαταβολή, για να αποσταλεί εκ νέου η παραγγελία θα πρέπει να προεξοφληθεί.
- Εάν η μη επιτυχής παράδοση της παραγγελίας οφείλεται σε εμάς, δεσμευόμαστε να στείλουμε εκ νέου την παραγγελία με δικά μας έξοδα.
- Εάν η μη επιτυχής παράδοση της παραγγελίας οφείλεται σε τυχόν λάθος ή παράλειψη στα στοιχεία παράδοσης και επικοινωνίας που δηλώσατε, τότε το κόστος της δεύτερης αποστολής το αναλαμβάνετε εσείς
- Ανωτέρα Βία
- Εάν η παραγγελία σας δεν μπορεί να εκτελεστεί για λόγους ανωτέρας βίας (κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλτ) θα επικοινωνήσουμε μαζί σας χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που θα μας έχετε παράσχει κατά την υποβολή της παραγγελίας σας προκειμένου να συνεννοηθούμε για την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
- Παρακολούθηση Παραγγελίας
- Για να παρακολουθήσετε την κατάσταση της παραγγελίας σας μπορείτε:
- να μπείτε στο Λογαριασμό σας και να δείτε σε ποιο στάδιο είναι ή
- να χρησιμοποιήσετε τον αριθμό φορτωτικής τον οποίο μπορείτε να βρείτε μέσα στις πληροφορίες της παραγγελίας σας και πηγαίνοντας στην "Αναζήτηση αποστολής" (Link) να ενημερωθείτε ακριβώς για το που βρίσκεται το δέμα σας
|